Post your mug

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: Post your mug

Post  Guest on Mon Aug 17, 2009 2:56 pm

where did u see her pic o.o

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Areelex on Mon Aug 17, 2009 3:02 pm

myspace. lol. i have her and goth as friends.
avatar
Areelex
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 141
Points : 176
Reputation : 4
Join date : 2009-06-08
Age : 23
Location : New York
Class/Level : Blademaster/53

View user profile http://myspace.com/Areelex

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Guest on Mon Aug 17, 2009 5:05 pm

u mena the old ones or did she post new ones o.o?

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Tue Aug 18, 2009 9:30 am

noo kitty didnt post new ones xD bt i dnt look much different =3
avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Guest on Tue Aug 18, 2009 3:43 pm

aw :< i posted my new pic and i hate photos >< i look all legit and crap but D: No photos Evil or Very Mad

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Naxield on Tue Aug 18, 2009 7:41 pm

me 2...i look skinny...er...skinnier
avatar
Naxield
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 214
Points : 244
Reputation : 3
Join date : 2009-07-05
Age : 23
Class/Level : War Wizard of the First Order/52

View user profile https://www.youtube.com/user/danielleon197

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Fri Aug 21, 2009 8:42 am

=P im jst short n a lil retarded looking xD
avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Naxield on Fri Aug 21, 2009 10:16 am

O_O xD
avatar
Naxield
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 214
Points : 244
Reputation : 3
Join date : 2009-07-05
Age : 23
Class/Level : War Wizard of the First Order/52

View user profile https://www.youtube.com/user/danielleon197

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Wed Sep 02, 2009 5:06 pm

LOOK KITTY FINALLY POSTED A PIC! XD i look pretty akward Embarassed



its an update on goth xD

avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Shakari/Akaia on Wed Sep 02, 2009 5:08 pm

You look cute ^.^ I like your hat, too.

_________________
avatar
Shakari/Akaia
Admin

Posts : 148
Points : 198
Reputation : 6
Join date : 2009-05-17
Age : 28
Location : Utah
Class/Level : Barbarian-75/Cleric-31

View user profile http://undead.topdiscussion.com

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Wed Sep 02, 2009 8:45 pm

its actually my sis's hat bt i took it xD wait till fuzy sees my new pic ^.~
avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Shakari/Akaia on Thu Sep 03, 2009 1:01 am

I should post a new pic with my new haircut. I look wildly different with shorter hair xD. Plus, I didn't have makeup in the first pic so I looked like I'd just gotten out of bed or something. xD

_________________
avatar
Shakari/Akaia
Admin

Posts : 148
Points : 198
Reputation : 6
Join date : 2009-05-17
Age : 28
Location : Utah
Class/Level : Barbarian-75/Cleric-31

View user profile http://undead.topdiscussion.com

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Thu Sep 03, 2009 12:30 pm

lol really? dam xD i dnt wear make up soooo... lol bt yes post the pic! NAX U NEED 2 POST A PIC 2!! OR NO CUKIE 4 U!!
avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Naxield on Thu Sep 03, 2009 12:44 pm

Oki, how do u post a pic from an iPod Touch on here? I dont got a phone -_-
avatar
Naxield
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 214
Points : 244
Reputation : 3
Join date : 2009-07-05
Age : 23
Class/Level : War Wizard of the First Order/52

View user profile https://www.youtube.com/user/danielleon197

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Thu Sep 03, 2009 1:44 pm

uh try 2 hook up ur iTouch then download the photos i guess? xD idk really lol
avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Guest on Thu Sep 03, 2009 6:50 pm

You look cute babe =D

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Fri Sep 04, 2009 4:34 pm

hehe ^.^ thanks hun <33 u looked smexy btw Shocked NAX POST A PIC XDDD
avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Areelex on Fri Sep 04, 2009 9:28 pm

me, nax, and our friends are giong to the movies tomorrow. Ill be sure to post a pic of him. Very Happy
avatar
Areelex
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 141
Points : 176
Reputation : 4
Join date : 2009-06-08
Age : 23
Location : New York
Class/Level : Blademaster/53

View user profile http://myspace.com/Areelex

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Guest on Fri Sep 04, 2009 9:38 pm

LEX DUDE ARE U GONNA WATCH GAMER!?!?!?!? IM GONNA GO SATURDAY O.O

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Naxield on Fri Sep 04, 2009 9:46 pm

nope Very Happy we're watching The Final Destination: Death Trip 3-D Very Happy Very Happy Twisted Evil

and btw! I COULDVE SWORN I SAW TWO GIRLS THAT LOOKED JUST LIKE KITTE AND GOTH HERE IN FLUSHING NY Laughing Razz
avatar
Naxield
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 214
Points : 244
Reputation : 3
Join date : 2009-07-05
Age : 23
Class/Level : War Wizard of the First Order/52

View user profile https://www.youtube.com/user/danielleon197

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Sat Sep 05, 2009 2:12 am

ther our freaking twins! yea! xD lex plz post his pic i wanna c >=3
avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Naxield on Sat Sep 05, 2009 10:27 am

lol we're gonna go today and Lex is gonna post it l8r
avatar
Naxield
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 214
Points : 244
Reputation : 3
Join date : 2009-07-05
Age : 23
Class/Level : War Wizard of the First Order/52

View user profile https://www.youtube.com/user/danielleon197

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Areelex on Sat Sep 05, 2009 6:20 pm

FUCK! i forgot to take a pic of nax!!!
avatar
Areelex
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 141
Points : 176
Reputation : 4
Join date : 2009-06-08
Age : 23
Location : New York
Class/Level : Blademaster/53

View user profile http://myspace.com/Areelex

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  CuteKitte on Sat Sep 05, 2009 6:39 pm

WAT!? AWW COMON! T-T
avatar
CuteKitte
UNDEAD Marshal
UNDEAD Marshal

Posts : 148
Points : 161
Reputation : 0
Join date : 2009-07-11
Age : 24
Location : Florida
Class/Level : VENO!!! 62 =P

View user profile http://www.myspace.com/im_an_evil_asian

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Naxield on Sun Sep 06, 2009 11:44 am

I KEPT REMINDiNG U BUt U DIDNT HEAR ME!!!!!!!! Mad Evil or Very Mad
avatar
Naxield
UNDEAD Executor
UNDEAD Executor

Posts : 214
Points : 244
Reputation : 3
Join date : 2009-07-05
Age : 23
Class/Level : War Wizard of the First Order/52

View user profile https://www.youtube.com/user/danielleon197

Back to top Go down

Re: Post your mug

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum